Przydatne aplikacje, z których mogą korzystać wyłącznie sprzedawcy Shopify Plus
Data publikacji 15 marca 2022Kanadyjskie Shopify to jedna z najpopularniejszych platform pozwalających na prowadzenie działalności w zakresie e-commerce. Doskonale sprawdza się zarówno dla małych biznesów, jak i ogromnych sklepów z dużą liczbą towarów oraz klientów enterprise. Warto wiedzieć jakie aplikacje dostępne dla sprzedawców Shopify Plus można zainstalować w platformie, by usprawnić pracę.
Czym jest Shopify Plus?
Shopify Plus to jeden z czterech planów abonamentowych, z których można skorzystać w ramach platformy. W przeciwieństwie do innych, jego cena nie jest określona z góry, a indywidualnie ustala się ją ze sprzedawcą. Oznacza to, że istnieje możliwość skorzystania z rozbudowanej oferty w atrakcyjnej cenie, jak i z korzystnych rabatów. Opłaty zaczynają się od 2.000 dolarów miesięcznie. Gdy obroty sklepu przekroczą 800.000 dolarów miesięcznie, zmienia się system rozliczeń i płaci się 0,025% ich wartości.
Shopify Plus to szansa na zautomatyzowanie wielu zadań w twoim sklepie, a także dostosowanie procesu zamawiania do potrzeb prowadzonego biznesu. Doskonale sprawdza się dla sprzedawców podbijających globalne rynki oraz prowadzących sprzedaż hurtową. Jakie aplikacje, które usprawnią prowadzenie e-commerce w ramach abonamentu Shopify Plus, warto znać?
Jakie aplikacje w Shopify Plus trzeba znać?
Shopify to platforma, która posiada własny sklep z aplikacjami, których zadaniem jest wprowadzanie wielu typów usprawnień oraz ulepszeń w e-commerce. Niektóre z nich są darmowe, jednak większość stanowi płatne rozwiązania.
Z jakich dedykowanych aplikacji korzystać mogą użytkownicy Shopify Plus? Warto zwrócić uwagę na:
- Bulk Account Inviter, który pozwala na wysyłanie klientom zaproszenia do aktywacji kont w sklepie online;
- Launchpad umożliwiający planowanie, koordynowanie oraz realizację czynności, takich jak sprzedaż, dropy produktów i uzupełnianie zapasów;
- Script Editor, w którym można pisać i wykonywać skrypty Ruby, pozwalające na modyfikację cen i właściwości pozycji w koszyku sklepu;
- Shopify Flow – tworzenie workflow do wcześniej wspomnianej automatyzacji typowych zadań w sklepie;
- Transporter, dzięki, któremu importowane są rekordy klienta, produktu i zamówienia do sklepu Shopify.
Jakie jeszcze korzyści można osiągnąć dzięki Shopify Plus?
Shopify Plus to coraz częściej wybierane rozwiązanie przez dużych sprzedawców sklepów internetowych. Co oprócz: możliwości działania na światowym rynku, sprzedaży hurtowej, szerokiej automatyzacji oraz dedykowanych aplikacji skłania ich do tej opcji? Przede wszystkim jest to możliwość zarządzania kilkoma sklepami działającymi w Shopify z jednego panelu administracyjnego, brak ograniczeń co do liczby pracowników działających w nich oraz dostęp do pliku checkout.liquid – dzięki niemu możliwa jest spora kontrola nad brandingiem sklepu. Godny uwagi jest także program sukcesu sprzedawcy, który wspiera ich w osiągnięciu możliwe największej kariery w branży e-commerce. Warto podkreślić, że Shopify daje wiele innych możliwości. Warto skonsultować się z profesjonalną agencją interaktywną w celu poznania wszystkich zalet tego planu abonamentowego.